srijeda, 13. veljače 2013.

RECI VRELO ZA OSMJEH

Znam da vas inače gnjavim sa prirodnom kozmetikom ali ovo je definitivno nešto što moram podjeliti s Vama. Znači danas malo odstupanje od mog stava, ali mislim da bi bila prava škrtica kada bi ovo zadržala za sebe. No danas je ipak dan žena pa rekoh ajde da uradim nešto fino J Svake godine tokom zime ispod kože dobijamo dodatnu količinu masti, koju smo revno skupljale ovih zadnjih par mjeseci, a koja se vremenom taloži i postaje sve trvrdokornija. Nemali broj nas nema šta nije probao u borbi protiv toga čudovišta a o rezultatima bi se dalo raspravljati. E pa drage moje, nakon što sam mjesec dana bila pokusni kunić same sebe (boreći se protiv svoje ljenosti,uspavanosti i pesimizma) i nakon što sam potrošila cijelo pakovanje(što je prosto nevjerovatno, čak sam i isjekla tubicu i izvukla iz nje i zadnju mrvicu) konačno i s osmjehom na licu mogu Vam reći da DJELUJE. E sad, znam da to nije samo do kremice i da mogu zahvaliti i silnom masiranju i utrljavanju ali opet da nije bilo kreme vjerovatno se ne bih toliko ni trudila. Elem kako god riječ je o Eveline Thermo active slimming anti-cellulite serumu.
Za one neupućene riječ je o  Poljskoj firmi, osnovanoj  još 1983 godine  a na našim prostorima koliko sam ja upućena pojavljuje se tek od prije nekoliko godina. Kremicu možete naći manje više svuda, ja sam svoju kupila u CM-u i bila je oko 9.80 KM koliko se sjećam. Tokom prvih dana korištenja stvarno me je jako grijala i imala sam baš osjećaj da se nešto događa sa mojim masnim naslagama, i da, znam da je to bilo čisto psihološki ali zar ne izgledamo onako kako se osjećamo. (E JESAM VRAG). Nakon nekog vremena taj osjećaj peckanja se smanjuje, ali ako uradite piling tijela prije mazanja kremom ponovo peče kao sam vrag. Koža mi je kako je vrijeme prolazilo postajala predivna, mekana, glatka... Celulit je stvarno nakon par dana bio vidljiviji što me nije  zabrinulo jer sam znala da se to dešava,  ali sad se povukao, nema mu traga, ne vidi se, jedino kad se stisne i jedino onaj jedan dio velicine 1cm koji mi je oduvjek tu i koji je toliko tvrdokoran bio da sam mislila da ćemo biti happy in love together-FOREVER, međutim i on je vidljivo oslabio, nije da ga nema (NEĆU DA LAŽEM, NI SEBE NI VAS) ali gubi bitkuJ. Ja sam je mazala ujuro i uveče i to u trajanju nekih 3-4 min maximalno. Trebam još samo napomenuti da ova krema nije prikladna za osobe koje imaju problema sa kapilarima, ali tu su i mnoge druge kreme koje Evelin nudi a koje možete vidjeti OVDJE  
i mislim da svako može pronaći nešto za sebe.Ova krema po mome mišljenju nije toliko jeftinija od drugih razvikanih krema zbog toga što je lošija, već zato što u ovome slučaju ne plaćamo ime već kvalitet. Pa eto ženske moje, ko ima potrebe i ko vjeruje mojoj prosudbi može da proba, puno neće izgubiti.

Nema komentara:

Objavi komentar